De service van E-bikez

Eén van de belangrijkste aspecten van E-bikez elektrische fietsen is de service.

 Beste Garantie en service

Beste prijs/kwaliteit

 Testwinnaar 2014 t/m 2017

  100% klanttevredenheid

  Transparant en persoonlijk

 Onze klanten staan altijd centraal en wij doen er alles aan u zo goed mogelijk te helpen. U bent bij ons dus geen nummer, wij geloven in een persoonlijke aanpak als het gaat om service. Onze klantenreviews hebben een gemiddelde score van een 9,3 voor onze fietsen en service. Lees hier de ervaringen van onze klanten. Ook zijn onze garantievoorwaarden door het keurmerk ”certimark” beoordeeld met de maximale 5 sterren. Hiermee hebben wij de beste garantievoorwaarden van bijna 60 elektrische fiets merken in Nederland!

logo certimark

Persoonlijk contact
Persoonlijk contact is bij E-bikez erg belangrijk. Sander: “Als iemand bij ons een elektrische fiets bestelt nemen we altijd eerst nog even persoonlijk contact op om de bestelling goed door te lopen. Een elektrische fiets schaf je niet dagelijks aan en je wilt dat deze goed past bij jou wensen zodat je hier optimaal van kan genieten.”

“Veel klanten kennen we dan ook persoonlijk en we vinden het altijd erg leuk om achteraf van klanten te horen dat ze veel plezier hebben van de fiets.” Daar doen we het voor!” vult Henk aan. Maar als mensen niet tevreden zijn horen we dat ook graag. We proberen er dan alles aan te doen om dit op te lossen. Via de reviews kunnen onze klanten laten weten wat ze van onze service en onze fietsen vinden. Het is altijd mooi om te zien dat een klant die eerst niet zo tevreden was, door onze snelle en adequate klantenservice later een van onze grootste ambassadeurs wordt! Blader gerust eens door de reviews en oordeel zelf.

Wij staan altijd open voor uw mening en suggesties. Heeft u een idee hoe wij onze service nog beter kunnen maken? Neem dan hier contact met ons op.

Daarom E-bikez!

  • Persoonlijke benadering
  • Een gratis proefrit aan huis of op locatie (geheel vrijblijvend)
  • 14 dagen bedenktijd (geen reden nodig voor gratis retour, de fiets mag gewoon gebruikt worden)
  • Servicebeurt(en) aan huis of werk
  • Garantie aan huis (100% kosteloos)
  • Bij afname van een servicebeurt krijgt u extra garantie, 6 jaar op het frame en 3 jaar garantie op het elektrische deel (incl. motor en accu)

We zijn blij dat de ervaringen van onze klanten onze service bevestigen. 

“Ik wist dat ik een goede keuze had gemaakt om een elektrische fiets bij u te kopen, uw service is geweldig te noemen!”

Dhr. Petersuit Nunspeet

Lees hier nog meer ervaringen van onze klanten.

Wij staan altijd open voor uw mening en suggesties. Heeft u een idee hoe wij onze service nog beter kunnen maken? Neem dan hier contact met ons op.

E-bikez-ondernemers Henk en Sander

Download de gratis brochure!

Ja, Stuur mij een gratis brochure toe met informatie
over e-bikez en de actuele prijzen.

E-bikez in het echt ervaren?

Plan nu vrijblijvend een proefrit in. U bepaalt de datum
en locatie. Maak een proefrit in uw eigen omgeving!

Meer weten

Als beste getest

Elektrische fiets Spark Evo in 2017 als beste getest op prijs/kwaliteit in de categorie €1500 tot en met €1999.

Lees verder

Service & garantie

Onze klanten staan altijd centraal en wij doen er alles aan u zo goed mogelijk te helpen. Wij geloven in een persoonlijke aanpak als het gaat om service.

Lees verder

Uitgelicht

Onze NeXt is een robuuste elektrische fiets uitgevoerd in stijlvol storm-grey. Het unisex aluminium frame biedt veel stabiliteit en is toch erg wendbaar.

Lees meer

E-bikez in het echt ervaren?

Plan nu vrijblijvend een proefrit in. U bepaalt de datum
en locatie. Maak een proefrit in uw eigen omgeving!

Heb je een vraag en wil je direct antwoord?

Bel mij terug E-mail ons