E-bikez in een nieuw jasje

E-bikez in een nieuw jasje

Bezoekers die de website van E-bikez al eens eerder hebben bezocht is het vast al opgevallen. E-bikez heeft een nieuw jasje gekregen! “Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn hebben we geïnvesteerd in een nieuwe website,” vertelt Sander, een van de oprichters van E-bikez.

Een keuze maken uit het fietsaanbod is nu nog makkelijker. Je kunt een aantal filters instellen om de fiets te selecteren die goed bij je past. Zoals kleur en het aantal versnellingen. Sommige mensen hebben liever een middenmotor en andere vinden een voorwielmoter fijner fietsen. Die keuze is nu makkelijk gemaakt.

Nieuw logo
Ook vonden de oprichters van E-bikez het na 7 jaar tijd voor een nieuw logo. Het oude logo is nog niet heelmaal verdwenen want deze staat nog wel op de meeste fietsmodellen maar langzaam aan wordt deze vervangen voor het nieuwe logo.

Bij E-bikez zijn we helemaal klaar voor het voorjaar en hopen op een mooi fietsseizoen!

 

2 antwoorden
  1. R.v.d.eijnde
    R.v.d.eijnde zegt:

    ik zie dat de next met het nieuwe logo op de site ook 100,- duurder is geworden.
    nu wil ik een nieuwe fiets en ik heb een volt de luxe om in te ruilen wat kunnen we hiermee???

    Beantwoorden
    • Alessandro Nanna
      Alessandro Nanna zegt:

      Vanaf 1 april dit jaar zijn de “voormotoren” (Spark One, Spark Go) in prijs verhoogt met 50,- euro. De “middenmotoren” (Spark Evo, Volt Evo & NEXT) zijn met 100,- euro verhoogd. De prijsverhogingen zijn een gevolg van gestegen inkoopprijzen.

      Onze eigen modellen kunnen worden ingeruild waarbij een afschrijving van 20% per kalenderjaar in de berekening wordt meegenomen voor de bestelling van uw nieuwe e-bike (bijvoorbeeld een NEXT). Nadat u uw nieuwe bestelling bij ons heeft opgetekend ziet u de inruilwaarde van uw Volt Deluxe terug op de factuur en u rekent bij aflevering van uw nieuwe Ebikez e-bike het restbedrag af. Wanneer wij uw nieuwe e-bike komen uitleveren halen wij uw oude e-bike weer op. U dient ervoor te zorgen dat uw Volt Deluxe compleet en liefst schoon (incl. doosje, lader, handleiding) klaar staat om weer door onze servicemonteur te worden meegenomen.

      Hij zal de staat van uw inruilfiets controleren. Mocht uw Volt Deluxe grove gebruikersschade hebben dan kan dit invloed hebben op de inruilwaarde van de e-bike. Als u ons een paar duidelijke foto’s van tevoren stuurt van uw e-bike dan kunnen wij alvast een inschatting maken van de inruilwaarde.

      Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *